خون گیری در منزل

خونگیری در منزل

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی با سابقه چندین ساله در خدمات حضوری و غیر حضوری (آزمایش در منزل و یا محل مورد نظر شما)جهت انجام پذیرش و انجام خونگیری و آزمایش با کادری مجرب در کنار شماست.
با توجه امکان وجود شرایط سخت و طاقت فرسا برای برخی از افراد اعم ازسالمندان و یا بیماران بستری در منزل که توانایی مراجعه آسان به آزمایشگاه را به صورت حضوری برای انجام آزمایش و خونگیری در داخل فضای آزمایشگاه را ندارند؛
و همچنین کم کردن حجم زمان مصرفی در روند حضور،انتظار و انجام پروسه آزمایش و خونگیری حضوری برای تمامی افراد ،آزمایشگاه آزادی این امکان را فراهم کرده است که افراد با خیالی آسوده در منزل و یا محل مورد نظر خودشان جهت آزمایش درخواستی توسط پرسنل اعزامی، بیرون از آزمایشگاه خونگیری شوند.
درخواست آزمایش غیر حضوری را میتوانید از طریق تماس با شماره های آزمایشگاه،واتساپ و یا سایت آزمایشگاه آزادی ثبت نموده و همکاران ما جهت هماهنگی بیشتر و ارسال الکترونیکی نسخه و پروسه پذیرش با شما تماس گرفته و بعد از آن پرسنل خونگیری از آزمایشگاه به محل شما اعزام میشوند،خونگیری برای آزمایش انجام شده و سپس نمونه های خون و یا آزمایشات دیگر دریافتی از فرد آزمایش دهنده با استفاده از کول باکس(جعبه خنک) و با رعایت کامل زنجیره سرد جهت حفظ کیفیت آزمایش در سریع ترین زمان به آزمایشگاه جهت انجام روند آزمایش ارجاع داده میشود.
همچنین جهت دریافت نتیجه آزمایش به صورت غیر حضوری هم میتوانید جواب آزمایش را از سایت آزمایشگاه آزادی به نشانی : www.azadilab.com دریافت کرده و یا از آزمایشگاه در خواست ارسال کتبی جواب آزمایش توسط پیک آزمایشگاه داشته باشید.
هدف ما انجام آزمایش ها با راحتی بیشتر مراجعین است.

خون گیری در منزل در جهت رفاه حال بیمارانی که توانایی حضور در آزمایشگاه آزادی برای نمونه گیری را ندارند ارائه میگردد، سرویس خون گیری در منزل به دلایلی همچون کهولت سن، ناتوانی بیماران، دور بودن از آزمایشگاه و مشکلاتی از این قبیل انجام می پذیرد. این سرویس برای بیمارانی که تمایل برای خونگیری در منزل، محل کار و یا در هر مکانی که مد نظر دارند صورت میگیرد. سرویس خونگیری در منزل توسط افرادی مجرب آزمایشگاه انجام می گیرد تا نمونه های گرفته شده به بهترین نحو به آزمایشگاه آزادی مربوطه تحویل و ارجاع شود.

خون گیری در منزل

سرویس خون گیری در منزل

برای استفاده از سرویس خون گیری در منزل کافی است مشخصات نسخه خود و همچنین اطلاعات فردی را به همراه زمان انجام آزمایش و خون گیری در فرم قید نمایید، کارشناسان ما درخواست شما را بررسی خواهند کرد و در اسرع وقت برای انجام خون گیری در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

فرم خون گیری در منزل

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • :
  • همراه با کد شهر وارد کنید
  • انواع فایل های مجاز : jpg, png.
فهرست